fbpx
Skip to content

Facebooki turunduse koolitus huvikoolidele ja huvitegevuse pakkujatele

Kuupäev ja aeg: 08.12.2021 10:00 - 16:00


Tegevust toetatakse riiklikest vahenditest huviala valdkondade kvaliteedi arendamiseks ning viiakse ellu koostöös Haridus- ja Teadusministeeriumiga.

Millal: 08.12.2021 10:00 – 16:00

Kus: veebis (link saadetakse 1 päev enne koolitust registreerimisel märgitud meilile, vaadake ka rämpsmeili kausta)

Maksumus: omaosalustasu on 50 eur/osaleja kohta

Registreerimine avatud: kuni 05.12.2021 kell 23:59

 

Facebooki koolitus aitab sul paremaid tulemusi saavutada

Koolitusel õpetame Sulle, kuidas tõhusalt oma huvikooli Facebookis turundada ja kliendid (lapsevanemad) ostma (lapsed tundi/ringi) panna. Sotsiaalmeediast on saanud oluline turunduskanal, mis annab Sinu ettevõttele uusi võimalusi klientideni jõudmiseks:

  • väärtuse loomine,
  • pidev kliendisuhtlus,
  • klienditeenindus,
  • uute klientide leidmine,
  • reklaam.

Facebooki koolitus on mõeldud huvikoolide turundajatele

Koolitus on mõeldud Sulle kui tegeled huvikoolis turunduse või müügiga.
Pole vahet, kas töötad väikses, keskmises või suures huvikoolis. Sotsiaalmeedia on tõhus turunduskanal nii suurtele kui väikestele ettevõtetele.
Facebooki turundus on võimalik ka siis kui turunduseelarve on väike.
Facebooki koolitus on praktiline ja turunduses kohe rakendatav. Anname kätte nipid, mida kohe rakendada ja toome nii halbu kui häid näited.

Koolitaja: Priit Kallas, Dreamgrow Digital

Ajakava: 

10.00-12.00 Esimene sessioon
12.00-12.45 Lõuna 
12.45–14.15 Teine sessioon
14.15–14.30 paus
14.30–16.00 Kolmas sessioon, küsimused ja vastused.

Parima kasu saad koolitusest siis, kui:

  • saad koolituse ajal kasutada arvutit.
  • Sinu arvutil on ka hiir ja klavitatuur ning lisamonitor (ühel ekraanil koolitus ja teisel saad vajadusel oma organisatsiooni FB vaadata). 
  • Su arvutil on töötavad kõlarid/kõrvaklapid ja mikrofon.
  • Sul on piisava kvaliteediga internet, et koolituse video, audio jms töötaks korralikult, et midagi kaduma ei läheks.
  • Sul on olemas elementaarsed arvutikasutusoskused

Täpsem info koolituse sisu kohta: SIIN

   Priit Kallas, Dreamgrow Digital

Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta tegeleb internetiturundusega aastast 1996. Priidu igapäeva töö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta igapäevaselt kokku puutub.

Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd paljude eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka paljudesse välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.

Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 15 aasta jooksul koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 500 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega.

Priit avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti. Seda materjali on lugenud, kuulanud ja vaadanud üle 7 miljoni inimese nii Eestis kui maailmas.

Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates “Digiturunduse praktikum.”

Priit on jooksnud järjest üle 105 kilomeetri, sõitnud suuskade ja lumelauaga rohkem kui 100km/h, aga jalgrattaga ainult 69km/h.


Info:
Telefon: (+372) 565 5462 
E-post: info@huvikoolideliit.ee 


Registreerimine


NB! Palun märgi kindlasti ka organisatsiooni rekvisiidid ja info arve esitamiseks.

Registreerimine on lõppenud


Osalemise tingimused


Kui registreeritud osaleja ei saa tervislikel põhjustel osaleda, otsib huvikool asendaja ise ja informeerib sellest EHKLi meili teel info@huvikoolideliit.ee.

Mitteosalemisest palume teatada kirjalikult enne registreerimise lõppemist aadressil info@huvikoolideliit.ee. Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.


Korraldaja võib üritusel teha pilte ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.


Facebooki turunduse koolitus huvikoolidele ja huvitegevuse pakkujatele dets 2021